Мета
активізація розумової працездатності учнів, профілактика захворювань, які пов'язані зі шкільними стресами.
Завдання
- Розробити картотеку пізнавально-рухових тренажів з опорою на пропоновані автором технології Дубогай Олександрою Дмитрівною (д.пед.наук, професор) розробки.
- Розробити схему спостережень за учнями у контексті ефективністі використання пізнавально-рухових тренажів у навчальному процесі початкової школи.
Цільова аудиторія
- діти дошкільного відділення ЗНВК;
- учні 1-4 класів;
- учителі початкової школи.
Стислий зміст
Система
розвивальних і стимулювальних рухових вправ, які учні виконують як динамічні
паузи. Вправи розподілені на три групи:
1 – спрямована на
формування в учнів умінь і навичок рухового відтворення програмного матеріалу
уроку;
ІІ – спрямована на
формування умінь і навичок учнів щодо координованого вимовляння та рухів;
ІІІ – спрямована на
формування вмінь і навичок учнів використовувати засвоєний матеріал в усній
формі під час певної складно координованої рухової діяльності.
Термін реалізації: 2012 – 2013 н/р.
Керівники проекту:
- Денисенко Н.Ф., Аксьонова О.П. Через рух – до здоров’я дітей: Навчально-методичний посібник. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 88с.
- Дубогай О.Д. Навчання в русі: Здоров’язберігаючі педагогічні технології в початковій школі. – К.: Вид.дім «Шкіл.світ»: Вид. Л.Галіцина, 2005. – 113с.
- http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/2011_86_2/Pochtar.pdf
Комментариев нет:
Отправить комментарий