Проект "Навчання в русі"

Анимационные картинки www.gifzona.com

Мета

активізація розумової працездатності учнів, профілактика захворювань, які пов'язані зі шкільними стресами.

Завдання

  1. Розробити картотеку пізнавально-рухових тренажів з опорою на пропоновані автором технології Дубогай Олександрою Дмитрівною (д.пед.наук, професор) розробки.
  2. Розробити схему спостережень за учнями у контексті ефективністі використання пізнавально-рухових тренажів у навчальному процесі початкової школи.

Цільова аудиторія

  • діти дошкільного відділення ЗНВК;
  • учні 1-4 класів;
  • учителі початкової школи.

Стислий зміст

Система розвивальних і стимулювальних рухових вправ, які учні виконують як динамічні паузи. Вправи розподілені на три групи:
1 – спрямована на формування в учнів умінь і навичок рухового відтворення програмного матеріалу уроку;
ІІ – спрямована на формування умінь і навичок учнів щодо координованого вимовляння та рухів;
ІІІ – спрямована на формування вмінь і навичок учнів використовувати засвоєний матеріал в усній формі під час певної складно координованої рухової діяльності.

Термін реалізації: 2012 – 2013 н/р.

Керівники проекту: 

Аксьонова Олена Петрівна
Маслова Наталія Олександрівна
Перелік літературних джерел
  1.  Денисенко Н.Ф., Аксьонова О.П. Через рух – до здоров’я дітей: Навчально-методичний посібник. – Тернопіль: Мандрівець, 2009. – 88с.
  2.  Дубогай О.Д. Навчання в русі: Здоров’язберігаючі педагогічні технології в початковій школі. – К.: Вид.дім «Шкіл.світ»: Вид. Л.Галіцина, 2005. – 113с.
  3. http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Vchdpu/2011_86_2/Pochtar.pdf

Комментариев нет:

Отправить комментарий