Другий етап ДЕР


ВИТЯГ ІЗ ПРОТОКОЛУ № 5 ЗАСІДАННЯ КАФЕДРИ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ, СПОРТУ І ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯвід 24.05.2012 р.

«Про хід  науково-дослідницької та експериментальної роботи на базі комунального закладу «Дніпрорудненська загальноосвітня школа І-ІІ ст.» Василівського району Запорізької області, Запорізького навчально-виховного комплексу № 23 Запорізької міської ради Запорізької області з теми «Проектний підхід до формування культури здоров’я суб’єктів освітнього процесу»
 

Присутні:
Аксьонова О.П., завідувач кафедри ФКСіЗСЖ, к.п.н., доцент; Циганок О.В., к.н.ф.в, доцент кафедри ФКСіЗСЖ; Миронюк О.І., ст. викладач кафедри ФКСіЗСЖ; Півненко Ю.В., ст. викладач кафедри ФКСіЗСЖ; Рибалка О.І., здобувач кафедри ФКСіЗСЖ; Шаповалова Л.А., к.п.н., доцент кафедри ФКСіЗСЖ; Прінь Л.С., директор Дніпрорудненської ЗОШ І-ІІ ст.; Озеров О.Д., директор ЗНВК № 23 м. Запоріжжя.
Слухали:
Інформацію Аксьонової О.П., наукового керівника дослідно-експериментальної роботи на базі зазначених навчальних закладів. Зокрема, експериментальна діяльність на базі зазначених навчальних закладів розпочато з 01.03.2011 року відповідно до наказу облУОН від 28.02.1011 за № 170. Починаючи з січня 2012 року розпочато третій етап експериментальної роботи – формувально-аналітичний. Згідно з програмою ДЕР, педагогічними колективами в інтерактивному режимі розроблені моделі каскадної програми розвитку навчального закладу, в основі яких – проекти за різними автономними системами (дидактична, виховна, система збереження здоров’я, методична, матеріально-технічна).
Виступили:
Прінь Л.С., яка повідомила, що педколектив навчального закладу розпочав реалізацію 32 проектів. Створені відповідні творчі групи педагогів, зазначені керівники проектів. Суттєві труднощі педагоги відчувають під час роботи над проектом «Валеокомпонент уроку».
Озеров О.Д. відмітив, що колектив навчального закладу розпочав роботу над 24 проектами, серед яких найбільш важким видався саме проект «Валеокомпонент уроку». Традиційна методика навчання, якою володіє найбільша кількість педагогів, гальмує сприймання сутності означеного інноваційного напрямку. А це вимагає додаткової освіти педагогів.
Півненко Ю.В. зазначила позитивною практику проведення постійно діючих семінарів на базі навчальних закладів із залученням фахівців регіону, які працюють над проблемою збереження, розвитку здоров’я учнів. За звітній період проведено 4 ПДС. Внесла пропозицію розробки дистанційної форми навчання педагогів.
Циганок О.В. зазначила перспективною практику використання паспорту здоров’я, який впроваджено в інших навчальних закладах. Це надає можливості продовжити відпрацьовувати змістовий компонент паспорту здоров’я, особливо за показниками розвитку гнучкості опорно-рухового апарату учнів.
Ухвалили:
1)       інформацію Аксьонової О.П. взяти до відома;
2)       продовжити проведення семінарів, тренінгів з педагогами експериментальних навчальних класів щодо підвищення рівня професійної компетентності; тематику розробити відповідно до проектів каскадної програми кожного експериментального навчального закладу (працівники кафедри ФКСіЗСЖ);
3)       розпочати розробку дистанційної форми навчання педагогів за деякими темами проектів (Аксьонова О.П., Півненко Ю.В., Циганок О.В., Миронюк О.І.);
4)       продовжити дослідно-експериментальну роботу на базі зазначених навчальних закладів згідно з програмою експериментальної діяльності.


Завідувач кафедри фізичної культури і спорту  О.Аксьонова

Секретар  О.Миронюк

Комментариев нет:

Отправить комментарий